{Score}/{MaxScore}

Introduction

Het onderwerp van deze opdracht (lesson) is lesroosters en pauze.

  • Maak groepjes van drie of vier leerlingen.

Bespreek de volgende vragen in jouw groepje:

  • Hoe ziet jouw rooster er uit?
  • Welke vakken vind je leuk en welke niet? Waarom?
  • Wat doe je in de pauze?
  • Maak een lijst van woorden in het Engels die met je rooster te maken hebben.
Step   activiteit
activity
leerdoelaim tijd
time
  introduction Nadenken over wat je al weet. 10
Step 1 reading
Jason's timetable
Je kunt een tekst over een lesrooster begrijpen en er vragen over beantwoorden. 15
Step 2 listening
Healthy lunch
Je kunt een video over het klaarmaken van een  schoollunch begrijpen en er vragen over beantwoorden. 15
Step 3 vocabulary Je kunt vocabulaire over lesroosters en schoolvakken gebruiken. 15
Step 4 grammar
past simple
Je kunt de past simple gebruiken. 15
Step 5 speaking
Tell me about your timetable?
Je kunt een gesprekje voeren om over je lesrooster te vertellen. 10
Step 6 writing
An email
Je kunt een e-mail schrijven waarin je over je lesrooster vertelt. 15
Step 7 evaluation Nadenken over wat je geleerd heb. 05
v1.12.0.0 Copyright © 2025 VO-next