Niet ingelogd
Leuk dat je aan de slag gaat. Je kunt hier gewoon oefenen. Dat mag iedereen.
Maar je bent niet ingelogd, dus je gegevens worden niet opgeslagen.
Doet je school mee, dan kun je hier inloggen.
Dit is een keuzepagina
Je bepaalt zelf, of in overleg met je docent, of je de oefeningen op deze pagina wel of niet maakt. Als je keuzepagina overslaat, wordt de score niet meegenomen in de voortgang. Dit is ook zichtbaar voor je docent.
Ga je deze keuzepagina maken?
Eindopdracht
Je hebt, door met Street View rond te wandelen, een indruk gekregen van de Willemsweg in het Willemskwartier. Ook heb je wat video's bekeken en een straatgidsje/folder gemaakt.
Aan het eind van dit thema ga je samen met een klasgenoot een affiche maken.
Onderwerp: een (denkbeeldige) multiculturele markt op de Willemsweg.
De affiche komt te hangen voor de winkelruiten van de winkeliers aan de Willemsweg.
Meerdere winkeliers zullen er aan deelnemen met een kraampje of activiteit.
Vermeld in ieder geval op de affiche:
- datum en tijdstip van de multiculturele markt;
- namen van deelnemende winkeliers;
- welke activiteiten/attracties er zijn;
- wat voor soort producten er te koop zijn.
Je kunt je gemaakte aantekeningen en het straatgidsje gebruiken.
Voorzie de affiche van leuke tekeningen of afbeeldingen.
Kijk voor tips over het maken van een affiche in de gereedschapskist.
Klaar?
Hebben jullie bovengenoemde informatie vermeld op de affiche?
Ziet het er verzorgd uit en hebben jullie geen taalfouten gemaakt?
Kijk voor de beoordelingscriteria nog even in de gereedschapskist.
Lever de affiche in bij jullie docent. Hij/zij zal de affiche beoordelen:
- staat alle nodige informatie vermeld: is duidelijk waar en wanneer de multiculturele markt plaatsvindt?
- ziet de affiche er verzorgd uit en bevat deze geen taalfouten?
Lever de affiche in bij jullie docent. Hij/zij zal de affiche beoordelen:
|
Met een affiche geef je op een aantrekkelijke manier informatie door. Het is een soort reclameboodschap met afbeeldingen en tekst. Het draait om twee dingen: inhoud en vorm.
|
|